tag:blogger.com,1999:blog-80167057873027574.post4514645303800669537..comments2022-03-27T17:10:30.786+02:00Comments on Naturkunskap och teknik i förskolan: Val av naturfenomenÅsa Lundberghttp://www.blogger.com/profile/01104193092542321442noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-80167057873027574.post-91477118065183557082012-02-11T08:04:48.598+01:002012-02-11T08:04:48.598+01:00Jag kom att tänka på en sak, som jag vill förmedla...Jag kom att tänka på en sak, som jag vill förmedla till er grupp. Lås inte fast era tankar allt för mycket vid roliga och intressanta aktiviteter. Ta hand om aktiviteterna/görandet efter att ni kommit underfund med vad känsel faktiskt är och hur detta sinne fungerar och vilket nytta vi har av det. Ni måste alltså skaffa er fakta kunskaper först, innan ni väljer vad ni skall göra tillsammans med barnen.Anna-Stinahttps://www.blogger.com/profile/06916560005532513920noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-80167057873027574.post-45272186273706119652012-02-08T13:17:21.117+01:002012-02-08T13:17:21.117+01:00vad intressant det låter med känselmemory. hur rea...vad intressant det låter med känselmemory. hur reagerar barnen när de får känna hur ngt känns när de inte får se? litar de på pedagogen att det är ofarligt? vad har ni för ålder på era barn?Josefin Lundbladhttps://www.blogger.com/profile/02253338335798851097noreply@blogger.com